حقایق کمتر شناخته شده درباره راز خوشبختی خوشبختی

Wiki Article

اگر به روش‌های منفی با خودتان صحبت کنید، نمی‌توانید خوشحال باشید. سوزان می‌گوید: چیزهایی که به خودتان می‌گویید، روی اخلاق و بدنتان تاثیر می‌گذارد.

دلایلی را که در شما احساس نارضایتی ایجاد می کند را پیدا کنید و در صدد حذف آن ها در زندگی باشید. با این کار شما می توانید احساس خوشبختی را در خودتان قوی تر نمایید.

با قبول این عادت شروع کنید: چند دقیقه در روز را در تنهایی و سکوت بگذرانید. سوزان ویلیس، دکتر و مربی زندگی می‌گوید: واقعیت‌های زندگی مدرن، معمولا ما را مجبور به فکر کردن در مورد مسائل نگران کننده می‌کند.

خوشبختی همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است

در نخستین آزمایش، به شرکت‌کنندگان، تصاویری از شریک جنس مخالف آنها در آزمایشگاه نشان داده اينجا کليک کنيد شد که دانشجویان مجرد یا متأهل می‌توانستند تعامل گسترده‌ای با او داشته باشند. هر شرکت‌کننده پروفایل شخصی را می‌خواند که میزان دسترسی رابطه هم در آن درج شده بود.

یکی دیگر از رازهای خوش­بختی در زندگی، اهداف مشترک محسوب مـي­ شود. هر چه مشترکات مـيان افراد، بیشتر باشد، به همان مقدار امکان توافق، بیشتر مـي­ شود.

حتما بخوانید: اهمیت آموزش مسائل جنسی پیش از ازدواج در نامزدی اختلافات را کاهش دهید

در حالی که شرکت‌کنندگان مجرد که درمی‌یافتند این فرد با کسی دیگر در رابطه است، او را از نمونهٔ اصلی، کمی جذاب‌تر می‌دانستند.

مقامات آمریکایی: مذاکرات توافق هسته‌ای با ایران متوقف شده است

طارمی به مسی تشبیه شد

شکل و اندازه صورت شما چگونه با میل جنسی شما ارتباط دارد؟

طارمی: به احترام مردم ایران خوشحالی نکردم

بنابراین باید تمرین کنید که خود را به عنوان یک زوج بدانید نه یک فرد مجرد .

مطمئنا رویدادهای بیرونی و اشیاء مادی مانند یک ماشین جدید، یا حقوق بیشتر می‌توانند به شما احساس خوشبختی دهند؛ اما آن احساسات، دائمی نیستند.

Report this wiki page